Опанування розмовних навичок і комунікації

Сьюзанна Діксон

Ваш малюк починає вживати кілька слів, включаючи «мама» і «та-та». Багато з цих спроб все одно будуть невдалими («ма» замість «м'яч», наприклад). Але ці нові звуки підкажуть іншим, що йому потрібно дати слова – і саме так він вивчатиме мову.

Перш ніж він навчиться називати речі довкола себе, він вказуватиме на них. Психологи називають цей процес «розділеною спільною увагою.» Він почне тикати пальцем у предмети, які він хоче, і скоро почне вказувати на цікаві речі тільки для того, щоб поділитися з вами. Він кривлятиметься, щоб ви розсміялися, і танцюватиме і позуватиме, щоб привернути вашу увагу.

Ніхто не розуміє смисл його жестів і поведінки краще з вас, тому він використовує все своє тіло, щоб отримати від вас бажану реакцію.

Ваш малий екстраверт

Багато дітей цього віку люблять перебувати серед одноліток: братів і сестер, родичів та сусідських дітей. Однак не слід очікувати особливо активної взаємодії. Вашій дитині може подобатися спостерігати за іншими дітьми і вона може навіть намагатися наслідувати їх. Насправді, гра з іншими дітьми почнеться пізніше.

Діти із задоволенням повторюють будь-які дії, що викликають сміх. Тому стежте за тим, що ви заохочуєте усмішкою – можливо, це не та річ, яка заслуговує повтору на біс!

Такою у цьому віці рано чекати обміну. Замість цього, зосередьтеся на тому, щоб навчити старших дітей мінятися іграшками з вашою дитиною.

Вже можна починати ознаки емпатії у вашого малюка, який починає плакати, коли плаче інша дитина, жаліти когось, хто у біді або намагається допомогти комусь, хто ударився. Навіть якщо ваша дитина не розуміє, що почуває потерпілий, вона вчиться виявляти та реагувати на почуття – це важливий етап у її психічному розвитку.

Згода на обробку cookies